UN DIJETA RECEPTI

Svakoga dana celodnevni jelovnik za Vašu Un-Dijetu.

Smršajte u 3 koraka:

  1. Izaberite grupu u zavisnosti od dana kada počinjete dijetu
  2. Svakodnevno pratite recepte za izabranu grupu na našem sajtu
  3. Mršavite na zdrav način pripremajući recepte iz izabrane grupe

Svakoga dana u izabranoj grupi će se smenjivati recepti za proteinski dan, skrobni dan, ugljeno-hidratni dan i voćni dan.

UKOLIKO DANAS POČINJETE SA DIJETOM PRATITE RECEPTE IZ GRUPE 4

Savetujemo da Un-Dijetu započnete proteinskim danom. Stoga ukoliko danas započinjete sa dijetom, svakodnevno pratite recepte iz Grupe 4 , kojoj je današnji dan proteinski.

Ukoliko sa dijetom započinjete sutra, svakodnevno, počev od sutrašnjeg dana, pratite recepte iz Grupe 3 kojoj je sutrašnji dan proteinski.

VODENI DAN

Savetujemo da svakog 29-og dana dijete praktikujete vodeni dan. Vodeni dan podrazumeva da tog dana ništa ne jedete i ne pijete osim vode.

Ukoliko praktikujete vodeni dan potrebno je da sa narednim danom promenite grupu koju pratite i to na sledeći način:

  1. Prva grupa prelazi u četvrtu
  2. Druga grupa prelazi u prvu
  3. Treća grupa prelazi u drugu
  4. Četvrta grupa prelazi u treću

Proteinski dan


Doručak

Voće

Sastojci

Voće po izboru - 2 narandže ili 2 jabuke ili 2 kruške ili 1 banana ili ekvivalentna količina sitnog voća, npr. šolja malina.

Priprema

  1. U zavisnosti od vrste oprati ili oljuštiti voće i jesti u svežem stanju.

Ručak

Povrće sa sirom

Sastojci za 3 osobe

  • 2 veće šargarepe
  • 2 veće tikvice
  • 1 glavica crvenog (crnog) luka
  • 3 čena belog luka
  • 200 ml pavlake za kuvanje
  • tvrdi sir (gauda)
  • maslinovo ulje
  • začini po ukusu

Priprema

  1. Šargarepe i tikvice oprati, oljuštiti i narezati na deblje trake.
  2. Na ulju prodinstati crveni luk nasečen na tanke kolutove. U posebnom tiganju tikvice kratko zapeći.
  3. U vatrostalnu posudu rasporediti šargarepu, posloliti i posuti usitnjenim belim lukom.
  4. Odozgo staviti polovinu prodinstanog crvenog luka a preko luka polovinu zapečenih tikvica.
  5. Zatim rasporediti drugu polovinu crvenog luka i ostatak tikvica.
  6. Posoliti i začiniti začinima po želji, preliti sa 2 kašike maslinovog ulja
  7. Posudu poklopiti i peći u zagrejanoj rerni na temperaturi 200°C.
  8. Nakon toga izvaditi povrće iz rerni i preliti ga pomešanom pavlakom i narendanim sirom.
  9. Potom vratiti otklopljenu vatrostalu posudu u rernu na kratko da se zapeče.

Napomena

Uz ručak možete pojesti jedno parče integralnog hleba i salatu od raznovrsnog povrća sa maksimalno jednom kašičicom ulja .

Večera

Povrće sa sirom

Sastojci i priprema

Isti kao za ručak

Napomena

Za večeru jedite istu hranu koju ste pripremili za ručak, ali bez hleba. Peporuka je da porcija bude upola manja u odnosu na porciju koju ste pojeli za ručak.