UN DIJETA RECEPTI

Svakoga dana celodnevni jelovnik za Vašu Un-Dijetu.

Smršajte u 3 koraka:

  1. Izaberite grupu u zavisnosti od dana kada počinjete dijetu
  2. Svakodnevno pratite recepte za izabranu grupu na našem sajtu
  3. Mršavite na zdrav način pripremajući recepte iz izabrane grupe

Svakoga dana u izabranoj grupi će se smenjivati recepti za proteinski dan, skrobni dan, ugljeno-hidratni dan i voćni dan.

UKOLIKO DANAS POČINJETE SA DIJETOM PRATITE RECEPTE IZ GRUPE 3

Savetujemo da Un-Dijetu započnete proteinskim danom. Stoga ukoliko danas započinjete sa dijetom, svakodnevno pratite recepte iz Grupe 3 , kojoj je današnji dan proteinski.

Ukoliko sa dijetom započinjete sutra, svakodnevno, počev od sutrašnjeg dana, pratite recepte iz Grupe 2 kojoj je sutrašnji dan proteinski.

VODENI DAN

Savetujemo da svakog 29-og dana dijete praktikujete vodeni dan. Vodeni dan podrazumeva da tog dana ništa ne jedete i ne pijete osim vode.

Ukoliko praktikujete vodeni dan potrebno je da sa narednim danom promenite grupu koju pratite i to na sledeći način:

  1. Prva grupa prelazi u četvrtu
  2. Druga grupa prelazi u prvu
  3. Treća grupa prelazi u drugu
  4. Četvrta grupa prelazi u treću

Skrobni dan


Doručak

Voće

Sastojci

Voće po izboru - 2 narandže ili 2 jabuke ili 2 kruške ili 1 banana ili ekvivalentna količina sitnog voća, npr. šolja malina.

Priprema

  1. U zavisnosti od vrste oprati ili oljuštiti voće i jesti u svežem stanju.

Ručak

Posni grašak

Sastojci za 4 osobe

  • 1/2 kg graška
  • 3 glavice crnog luka
  • 2 šargarepe
  • 8 čena belog luka
  • peršunov list
  • mleveni biber
  • biozačin
  • ulje
  • so

Priprema

  1. Staviti grašak da se kuva. Kada voda proključa procediti grašak i naliti ga čistom vodom.
  2. Zatim dodati usitnjenu šargarepu, crni luk i 4 čena belog luka.
  3. Kada voda proključa smanjiti temperaturu i nastaviti kuvanje dok grašak ne omekša.
  4. Po potrebi tokom kuvanja dolivati vodu.
  5. Pred kraj kuvanja dodati preostali usitnjen beli luk, peršun, biozačin, biber, malo soli i ulja.
  6. Kuvani grašak ispasirati viljuškom, prebaciti ga u keramičku posudu i ostaviti da se hladi.

Napomena

Uz ručak možete pojesti jedno parče integralnog hleba i salatu od raznovrsnog povrća sa maksinalno jednom kašičicom ulja i 3 dl bistre supe bez rezanaca (npr. supu pripremljenu od kocke za povrtnu supu).

Večera

Posni grašak

Sastojci i priprema

Isti kao za ručak

Napomena

Za večeru jedite istu hranu koju ste pripremili za ručak, ali bez hleba i supe. Peporuka je da porcija bude upola manja u odnosu na porciju koju ste pojeli za ručak.