UN DIJETA RECEPTI

Svakoga dana celodnevni jelovnik za Vašu Un-Dijetu.

Smršajte u 3 koraka:

  1. Izaberite grupu u zavisnosti od dana kada počinjete dijetu
  2. Svakodnevno pratite recepte za izabranu grupu na našem sajtu
  3. Mršavite na zdrav način pripremajući recepte iz izabrane grupe

Svakoga dana u izabranoj grupi će se smenjivati recepti za proteinski dan, skrobni dan, ugljeno-hidratni dan i voćni dan.

UKOLIKO DANAS POČINJETE SA DIJETOM PRATITE RECEPTE IZ GRUPE 4

Savetujemo da Un-Dijetu započnete proteinskim danom. Stoga ukoliko danas započinjete sa dijetom, svakodnevno pratite recepte iz Grupe 4 , kojoj je današnji dan proteinski.

Ukoliko sa dijetom započinjete sutra, svakodnevno, počev od sutrašnjeg dana, pratite recepte iz Grupe 3 kojoj je sutrašnji dan proteinski.

VODENI DAN

Savetujemo da svakog 29-og dana dijete praktikujete vodeni dan. Vodeni dan podrazumeva da tog dana ništa ne jedete i ne pijete osim vode.

Ukoliko praktikujete vodeni dan potrebno je da sa narednim danom promenite grupu koju pratite i to na sledeći način:

  1. Prva grupa prelazi u četvrtu
  2. Druga grupa prelazi u prvu
  3. Treća grupa prelazi u drugu
  4. Četvrta grupa prelazi u treću

Skrobni dan


Doručak

Voće

Sastojci

Voće po izboru - 2 narandže ili 2 jabuke ili 2 kruške ili 1 banana ili ekvivalentna količina sitnog voća, npr. šolja malina.

Priprema

  1. U zavisnosti od vrste oprati ili oljuštiti voće i jesti u svežem stanju.

Ručak

Dalmatinsko varivo

Sastojci za 2 osobe

  • 500 g krompira
  • 500 g spanaća (blitve)
  • 2 čena belog luka
  • mleveni biber (po želji)
  • maslinovo ulje
  • so

Priprema

  1. Krompir oljuštiti, iseći na sitnije komade i obariti u slanoj vodi.
  2. Spanać (blitvu) izrezati na rezanca širine 1-2 cm i obariti takođe u slanoj vodi.
  3. Na malo ulja propržiti spanać (blitvu), zatim dodati obareni krompir i usitnjen beli luk.
  4. Posoliti po ukusu, dodati biber po želji i sve sastojke dobro promešati.

Napomena

Uz ručak možete pojesti jedno parče integralnog hleba i salatu od raznovrsnog povrća sa maksinalno jednom kašičicom ulja i 3 dl bistre supe bez rezanaca (npr. supu pripremljenu od kocke za povrtnu supu).

Recept poslala: Sanja Miloševski

Večera

Dalmatinsko varivo

Sastojci i priprema

Isti kao za ručak

Napomena

Za večeru jedite istu hranu koju ste pripremili za ručak, ali bez hleba i supe. Peporuka je da porcija bude upola manja u odnosu na porciju koju ste pojeli za ručak.