DNEVNI RECEPTI ZA VAŠU UN DIJETU

Svakoga dana celodnevni jelovnik za Vašu Un-Dijetu.

Smršajte u 3 koraka:

  1. Izaberite grupu u zavisnosti od dana kada počinjete dijetu
  2. Svakodnevno pratite recepte za izabranu grupu na našem sajtu
  3. Mršavite na zdrav način pripremajući recepte iz izabrane grupe

Svakoga dana u izabranoj grupi će se smenjivati recepti za proteinski dan, skrobni dan, ugljeno-hidratni dan i voćni dan.

UKOLIKO DANAS POČINJETE SA DIJETOM PRATITE RECEPTE IZ GRUPE 2

Savetujemo da Un-Dijetu započnete proteinskim danom. Stoga ukoliko danas započinjete sa dijetom, svakodnevno pratite recepte iz Grupe 2, kojoj je današnji dan proteinski.

Ukoliko sa dijetom započinjete sutra, svakodnevno, počev od sutrašnjeg dana, pratite recepte iz Grupe 1 kojoj je sutrašnji dan proteinski.

VODENI DAN

Savetujemo da svakog 29-og dana dijete praktikujete vodeni dan. Vodeni dan podrazumeva da tog dana ništa ne jedete i ne pijete osim vode.

Ukoliko praktikujete vodeni dan potrebno je da sa narednim danom promenite grupu koju pratite i to na sledeći način:

  1. Prva grupa prelazi u četvrtu
  2. Druga grupa prelazi u prvu
  3. Treća grupa prelazi u drugu
  4. Četvrta grupa prelazi u treću

Voćni dan


Doručak

Voće

Sastojci

Voće po izboru - 2 narandže ili 2 jabuke ili 2 kruške ili 1 banana ili ekvivalentna količina sitnog voća, npr. šolja malina.

Priprema

  1. U zavisnosti od vrste oprati ili oljuštiti voće i jesti u svežem stanju.

Ručak

Zapečeno voće

Sastojci za 2 osobe

  • 4 jabuke (ili banane, kruške - po želji)
  • 1 narandža
  • 3-4 kašičice mlevenih (seckanih) oraha ili lešnika

Priprema

  1. Voće oljuštiti, narezati na sitnije komade i staviti u posudu za pečenje.
  2. Politi sokom od narandže, posuti orasima ili lešnicima i izmešati.
  3. Peći u zagrejanoj rerni na umerenoj temperaturi 20 minuta.

Napomena

Za užinu možete piti ceđene voćne sokove ili kompote bez šećera.

Večera

Zapečeno voće

Sastojci i priprema

Isti kao za ručak

Napomena

Za večeru jedite istu hranu koju ste pripremili za ručak. Peporuka je da porcija bude upola manja u odnosu na porciju koju ste pojeli za ručak.